Consiliul parintilor

 - Se constituie la nivelul unităţii de învăţământ şi este format din preşedinţii comitetelor de părinţi ai fiecărei clase.
 - Este coordonat de un comitet format din 3-4 membri, aleşi, de regulă, pentru o perioadă de 4 ani:
     <> Preşedinte - părintele unui elev din învăţământul liceal;
     <> 1-2 Vicepreşedinţi - dintre care unul obligatoriu părintele unui elev din învăţământul gimnazial;
     <> Casier (după caz; la decizia Consiliului, atribuţiile specifice pot fi preluate de un vicepreşedinte).
 - Consiliul Reprezentativ al Părinţilor îşi desemnează reprezentanţii în Consiliul de Administraţie şi alte structuri interne .
 - Se întruneşte la convocarea directorului sau a preşedintelui, cel puţin de două ori în fiecare an şcolar.

Atribuţii

Consiliul Reprezentativ al Părinţilor:
 - susţine unitatea de învăţământ în activitatea de consilere şi orientare şcolară şi profesională a elevilor;
 - propune măsuri pentru şcolarizarea elevilor din învăţământul obligatoriu şi continuarea studiilor absolvenţilor;
 - propune discipline/activităţi pentru curriculumul la decizia şcolii şi în general pentru realizarea ofertei educaţionale anuale;
 - identifică şi asigură surse de finanţare extrabugetare şi propune Consiliului de Administraţie modul de utilizare a acestora;
 - sprijină parteneriatele educaţionale cu instituţiile cu rol educativ, cultural, artistic etc. în plan local, naţional şi european;
 - susţine unitatea de învăţământ în programele de prevenire şi combatere a abandonului şcolar şi de îmbunătăţire a frecvenţei;
 - susţine unitatea de învăţământ în programele de prevenire şi combatere a violenţei şcolare şi a comportamentelor nesănătoase;
 - se preocupă de dezvoltarea multiculturalităţii şi a dialogului cultural în plan local;
 - susţine unitatea de învăţământ în organizarea şi desfăşurarea festivităţilor şi a altor activităţi ştiinţifice, culturale, artistice şi sportive;
 - conlucrează cu organele abilitate în vederea soluţionării situaţiei elevilor care au nevoie de ocrotire;
 - sprijină conducerea unităţii de învăţământ în întreţinerea şi modernizarea bazei materiale;
 - are iniţiative şi se implică în îmbunătăţirea calităţii vieţii şi activităţii elevilor în unitatea de învăţământ;
 - aprobă raportul financiar anual prezentat de preşedinte şi de casier.

Directorul Scolii Gimnaziala"Pahomie C. Vasiliu" Gramesti prezintă în faţa Consiliului Reprezentativ al Părinţilor cele mai importante documente manageriale anuale: proiectul de dezvoltare instituţională, planurile manageriale anuale şi rapoartele de activitate anuale.

Componenţă

În anul şcolar 2012/2013, Consiliul Reprezentativ al Părinţilor dinScoala Gimnaziala " Pahomie C. Vasiliu" Gramesti  este coordonat de: D-na Anechitei Florina -Veronica
 - D-na Ionel Daniela , reprezentanta in CA
 - D-na Aromanesei Dana, reprezentanta in CA

Componenţa nominală a Consiliului Reprezentativ al Părinţilor în anul şcolar curent:

Gramesti
Grupa mica: Simion Cristina
Grupa mare: Ionel Cristina
Cl. Pregatitoare: Anechitei Veronica
Cl. I+III: Scripcariu Elena
Cl. a II-a: Mangu Maria
Cl. a IV-a: Ionel Daniela
Clasa a V-a: Chitu Ioan
Clasa  a VI-a A: Atanasoaie Sorin
Clasa a VI-a B: Prisacariu Ionela
Clasa a VII-a B: Aromanesei Dana
Clasa a VIII-a A: Fatula Irina

Balinesti
Cl. I: Bejinariu Cristian
Cl. a II-a: Airinei Mirela
Cl. a III-a: Suleapa Rodica

Activitate

Niciun comentariu: