luni, 1 septembrie 2014

60 de secunde egal un minut, sau nu?

Obiective:
  • spargerea gheţii
  • conştientizarea elevilor cu privire la efectele celorlalţi asupra lor
Desfăşurare:
       Profesorul roagă participanţii să-şi ascundă ceasurile. Apoi fiecare participant va trebui să se aşeze pe scaunul său, tăcut şi cu ochii închişi. Elevii sunt rugaţi să se ridice şi să ţină ochii închişi. 
       La comanda START! fiecare va începe să numere 60 de secunde şi să se aşeze pe rând, după ce au terminat de numărat. Este imprtant de ştiut de către toţi participanţii că acest exerciţiu poate fi realizat doar daca se păstrează linişte deplină. odată ce au terminat de numărat se pot aşeza pe scaune şi pot deschide ochii, dar nu înainte de cronometru.
       
Discuţii:
      De ce credeţi că au apărut diferenţe în numărarea secundelor? Cum v-au influenţat ceilalţi?

Consiliere şi orientare, Lucuca Emilia Coşa, p. 36

Niciun comentariu: